Ritt på is... *usch*

Idag tänkte jag testa något nytt, vi har en "idiot säker" sjö, som är frusen.. 30 cm nu...

Dom kör bilar hela dagarna där så jag tänkte att det borde ju fungera att rida där. Är väldigt anti mot att vara på isen överhuvudtaget men vägarna är väldigt hårda nu.
Så vi tänkte rida där.. red ner mot isen och Barre förstod inte alls vad vi skulle till sjön och göra, det är ju vatten! =)
Jag ledde han ut och hoppade upp, tyvärr så var det kram snö och jag hade inte snösulor på bak (har såna som man fäster i tå brodden) så han halkade lite.

Fick hoppa av och leda han en bit och när vi stannade så knakade det till i isen, vi blev båda rädda (jag och Barrax) så vi skyndade till land och tittade när killarna körde bil på isen istället! =P
USCH och fy... inte en gång till! Jag är alldeles för rädd för att vara där och Barre känner det.

Men några kort blev det iaf!! =)

isen..



Bil på isen, dom var jätte snälla och visade hänsyn! =)


Barrax funderar på VAD vi GÖR HÄR???


posa lite, men vi är rädda för isen! =(



Söta.. puss puss.. =)


Sobras kärlek en gång i månaden!! =) Frankie. detta var när jag tog in dom ikväll... =)
Hälsar över staketet! 

Kramar Alex


Kommentarer
Postat av: Sara

Vilka snygga ridbyxor du har.. vart hittade (den som köpte dom till dig i julklapp, för jag fattar att det va dom du fick??). Vad finns det mer för färger?? Skitsnygga ju.. Sköna??



Kram

2009-01-08 @ 22:57:25
URL: http://arabianflame.blogg.se.
Postat av: Camilla Norberg

Hej Sara!

Alexandras ridbyxor är köpta hos torsion.se.

Om dom är sköna får hon svara på själv! ;)

/Camilla



2009-01-09 @ 09:10:43
URL: http://web.telia.com/~u55016764/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0