Ledig helg.. =)

Denna helgen är jag hel ledig! inge jobb, ingen match bara hästarna i tankarna!!  =)

Sara kastade in sin polle i kärran och kom ner till storfors! trevligt! vi red en tur som ledde oss genom samhället där vi hittade min pappa!!
Det var lite oväntat, han fick agera kli stolpe åt barrax! Barre tyckte att han va svettig och pappa lånade ut en axel! *hehe*
Allt för hästen enligt pappa! =)

Sen red vi förbi den berömda "sjön" jag red på här om dagen! Där körde dom runt som galningar med bilar!  Sladdade och höll på..

Imorgon utlovades det lite busväder så tänkte nog ta en lite kortare tur, i skogen kanske. Bara man inte träffar på någon jägare! =) hoppas dom ser skillnad på oss o en älg! undrar när älg jakten e slut?? hmm..

Nej, nu blir de sängen!

Bjuder på ett kort från här om dagen!

Kramar Alex



Min goding. <3

Kommentarer
Postat av: jonas

Den är slut den sista januari! Men här i trakten så har inte älgarna blått krims krams på sig så du kan rida säkert!!! hehe ;)

2009-01-11 @ 00:02:06
Postat av: Alexandra

hahaha vilken tur jag har! =)

2009-01-11 @ 00:27:28
URL: http://web.telia.com/~u55016764/
Postat av: Liza S

Älgarna kanske blir smarta och kommer och snor våra färgade träns snart ? :P

2009-01-11 @ 17:58:26
URL: http://lizadistans.blogspot.com
Postat av: Alexandra

hehe ja vem vet! dom borde ju vara sjukt avundsjuka! =)

2009-01-11 @ 22:23:45
URL: http://web.telia.com/~u55016764/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0