-19?? -8??

Imorse när jag vaknade var jag väldigt trött och efter att ha pratat med mamma innan jag gick upp bestämde vi att vi skulle rida ihop, så jag drog på mig kläder för usch vad kallt det var...
Kollade på termometern för och veta vad som väntade där ute för temperatur och de stod
-19 grader.. !! fy...
Skickade ett sms till mamma och sa hur kallt de var och hon fråga om de var så kallt nu!??? =)  jag
Så sprang tillbaka och såg att jag hade tittat fel!
Det var ju bara -8 ju.. (rena sommmaren) så de betydde att de var 19 grader inne i lägenheten..  =(

Hade eldat i kaminen igår kväll så det var så varmt, så jag glömde slå på elemnenten igen! =(
Fick en smile gubbe av mamma tillbaka på sms... =)

Frida var här igår! käkade och kikade på hästarna i stallet och sen skulle vi se film.. =) men vi kollade kanske 5 min! Snackade massa istället.. =) De blev mycke skit snack och lite viktiga saker också!
Frida åker ju till Frankrike på torsdag.. =( blir tomt, samtidigt som jag är otroligt avundsjuk!! =)


lite tillgjorda.. hihi.. men men vad gör man inte för kameran..

Kram på er och Kram på dig Frida! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0