Välkomnar hösten...

Idag är det 1:a september! Sommaren har gått jätte fort och det blir bara mörkare o mörkare.. =( Hinner knappt rida efter jobbet innan det är mörkt. Så nu får man rida lite längre på helgerna. Kanske införskaffa sig en bra pannlampa? Någon som har förslag?????

Det händer tyvärr inte så mycket hos oss, Sobra rids och Barrax lika så.
Ska försöka lägga in mer markarbete snart!
Fast min bil har varit trasig sen vi var i Sunne på träningsritt (drivknuten) så den måste lagas! Sen blir de ridhuset för båda kusarna!

(Barrax var jätte duktig och skötte sig kanon i Sunne!) Har någon bild i mammas kamera som hon ska få fixa till!!



Idag ska jag börja träna Innebandy oxå IGEN.. hehe skönt och röra lite på sig mer än ridning!

Nu ska jag gosa med min katt!!


Kram alex

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0