Sobra!

Hej svejs! : )

I dag har Sobra undersökts och behandlats av equiterapaut (Maria).
Sobra var muskelstel/öm och låst i högra bogen, hon var även muskelöm i bakdelen som Maria förklarade med att hon blivit pga. att hon försökt att avlasta fram. Inga böjreaktioner, phu! ; )

Förövrigt så var allt okej och denna diagnos tycker jag verkar stämma med min teori?

Ingen synlig hälta enligt vad jag kan se, så allt ser positivt ut!

Sobra fick behandling och ska enligt Maria vara fit for fight igen, så vi kan smyga igång nedtrappningen av säsongen.

/Camilla

Ps. Nu ska jag låta bli att skriva här de närmaste dagarna så det inte blir så förvirrande för er läsare!
Vi har ju Frida Söderström som är i spanien som gästbloggare här!
Nu får vi hålla tummarna för Frida & de andra svenska ekipagen som ska representera Sverige i YR-EM!
Jag ville bara berätta för er som varit så vänliga och peppande angående detta hur det gick i dag! ; )

Kommentarer
Postat av: Anette i Väse

Det låter bra att det inte var ngt värre med Sobra. Tyckte att det var konstigt att ni åkte ut, hon har ju verkligen sett kanon ut hela säsongen.

Ha det gott

2008-09-26 @ 17:50:14
URL: http://stallanette.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0