*YR- EM -Spanien* 17 september

Hej!

Frida Söderström kommer vara "Gäst Bloggare" i våran blogg.. Hon Skickar sms och bilder till mig på sin tele och jag lägger ut dom här så att vi här hemma i kalla Sverige också får ta del av deras resa. =)
Hoppas ni tycker det är lika roligt som jag..? Frida har sin text med "kursiv" text.. så är det lite lättare att hålla isär!
Här han ni första Rapporten! =)


Hej!
Nu har fyra av fem svenska hästar börjat sin resa mot  Oviedo. Alla såg fina och förväntansfulla ut! =D 
Cadam fick stå längst fram i bussen brevid Patos. Så jag sa hej då till pappa och sitter nu i svrf`s husbil, ny och  fin vill jag lova er!. Eva Borg kör och Nathalie löfdal-hellström från Arvika (härliga värmeland) sitter här och pratar om vårt äventyr :) vårt stopp för dagen är Malmö.
Kraam Frida 
 

Cadam går in i bussen med hjälp av Gunnar.




Här står ett gäng o tittar på när hästarna lastas...



Cadam på sin plats längst in i bussen!




Patos lite skeptisk för rampen..




Nathalie o Pappa utanför Husbilen =)


Vi väntar på mer rapporter!!

Mvh Alexandra

Kommentarer
Postat av: Josefin Svensson

Kul, jag kommer följa bloggen med stort intresse.

2008-09-17 @ 23:20:39
URL: http://williamox.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0