29 september 05.40

Ännu en tidig morgon!
Vi ska lasta vid 06.15, vi har sedan 75 mil till vårt första nattstopp.
Vi har ändrat rutten lite från hitvägen, nu kommer vi inte att stanna efter 50 mil.

I går kväll var vi alla svenskar ute och åt tilsammans, det var så trevligt! Hela 30 st!
: )

Ett bra avslut på ett tufft mästerskap!

Ska bli skönt att komma hem! Är inte utvilad än, men har lite tid i bilen för det.
Kommer hem torsdag kväll/natt och sen jobbet på fredag. Jag hoppas att mina arbetskamrater inte hetsar mig till för mycket slit!
; )

Det är ju faktiskt den 34 bästa ryttaren som kliver innanför dörrarna, oj nu skröt jag lite!
; )

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: Anette i Väse

Frida; du skryter inte alls. Sträck på dig, du har gjort det kanonbra!

Bara njut av det ni har presterat.

2008-09-29 @ 20:11:51
URL: http://stallanette.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0