25 september 20.58

Nu äntligen sitter vi och äter middag!

I dag har Cadam fått ordning på tävlingsnerverna.
Han taggade upp sig rejält efter att jag lekte med han en stund idag, så emma och Cadam har tränat uppspring.
Min kära syster kommer få springa fort vill jag lova er. =) Allt för att få bästa och snyggaste effekt inför vet.

Imorn drar hela allvaret igång sverige! Vi ska börja vet besiktningen kl 10 och efter den ska laget tas ut. Pirrigt!

Invigningen ska va en parad uppsutten till häst, vita ridbyxor sverige pike, svarta stövlar och Sverige pyntade hästar!!! =) Är så j*vla taggade!!

Nu skulle mina sportnördiga arbetskamrater vara här! Christer och Pontus, ni skulle gilla ölen iaf! =)

/Frida


Kommentarer
Postat av: Liza

ÅÅÅh vad fiiint!! ni måååste lägga upp massa massa bilder sen!

2008-09-26 @ 18:30:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0