24 september

Det blev ingen kvällsrapport igår! Sorry..Vi fem var ute och åt på en jätte trevlig resturang. Vi delade på en kött tallrik. Super Gött! Men blev helt jätte mätt verkligen så när jag satte mig i sängen för att studera kartan så somnade jag fort. Natta och pia hade plockat ihop boken när dom kom senare. Idag har alla hästar kollats igenom av marcello och Kalle. Cadam var lite stel i baken men sara masserade han igår och ska göra det senare igen. Just nu är jag, pappa och Liza ute och kollar sista slingan medans emma och sara går med cadam.

Ser bra ut detta! =)

Igår kom Maria, Jocke och kristin. Idag kommer annelies familj och lins familj. Så Sverige börjar bli fulltagligt! =D

Liza Andersson hälsar till alla!

Kramar Frida



Banmarkering.



Liza snattar björnbär. finns massvis överallt...

Kommentarer
Postat av: Camilla Norberg

Hej Frida!

Jag vet inte om du/ni har möjlighet att läsa detta, men jag och många med mig följer er här och tycker att det är roligt och spännande!

Det är ca. 100 besökare här varje dag och det är inte dåligt! :)

Kram Camilla

2008-09-24 @ 23:18:06
URL: http://web.telia.com/~u55016764/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0