24 september 22.45

Idag har vi varit iväg och handlat på ett jätte stort köpcentra. Vi gick två gator och det tog oss två timmar!!  såm det är stort.. Några av svenskarna är ute på disco ikväll. Men jag kände att jag inte orkade... Laddar för fullt mentalt så sömn behövs.

Alla hästar ser bra ut enligt kalle så det känns bra inför lördag. Men svårt vilket lag som kommer att tas ut. Har själv inte bestämt vilka jag tycker ska vara med. Vi ska ju alla ryttare sitta och diskutera saken på fredag efter förbesiktiningen tillsammans med eva och kalle.
Så alla får sin mening sagd och känner sig delaktiga.  Vilka tror ni själva skulle vara bäst? Jag vet ärligt inte.. nej nu får de bli kvällen för min del..

Kraam =)




Emma äter kvällsmat Yoghurt med en KAMM! Titta mor va far tar hand om oss =P puss


Kommentarer
Postat av: Liza

Är superglad att du lägger ner tid och uppdaterar, är så kul att läsa och framför allt att se bilder =D

lycka till nu

2008-09-25 @ 19:11:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0