Träningsritt 081004!

I lördags så åkte vi hem till Anette i väse och skulle rida en sväng!
Det verkligen regnade när vi åkte dit så jag ångrade mig för en liten stund men det gav sig och när vi var framme hade det gett sig! =)

Men alla gjorde iordning hästarna och begav sig iväg, fast med regn jacka och byxor ifall de blev regn igen! Har införskaffat ett par "rainlegs" och är super nöjd med dom verkligen!
De är regnbyxor som går på framsida lår ner till knäna! Kanon! Men inge regn blev det och vi var jätte glada och jag var svettig när jag kom tillbaka! =P
Jätte gott med fika och saft!! tack anette och lotta!!

Hoppas att vi kan bjuda igen någon dag..




Länk till bilder från träningsritt den 4/10 som Alexandra och Barrax deltog i, Träningsritt 081004!


/Alex

Kommentarer
Postat av: Anette i Väse

Kanonfina bilder!

Jag tog mig friheten att länka till dem från WRF:s sida. Hoppas det är OK.

2008-10-07 @ 16:19:31
URL: http://stallanette.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0