Bilder...=)

Några bilder som jag tagit men inte lagt ut än.. Alltid kul o se bilder!



Barre jätte nyfiken på vad Christoffer gör.. Hmm... Kanske har han godis??



Nehe, bara en Skruvdragare...Men den kanske äter små Araber??



Barre inte allt för road att vara med på kort efter man har ridit.. =/
Har ridit på detta Hackmor senaste två gånger och hittills fungerar de bra!



Ute i hagen vid nya "hölådan" Den var helt godkänd tydligen!



Har köpte en "snap on del" till mitt "Elit" träns som låg som en glad överraskning i brevlådan när jag kom hem förut från jobbet! =)



Ridturen som Jag, Mamma och Annie tog i Lördags, den tog oss förbi en såg!


Ha de så länge...

Kram Alex


Kommentarer
Postat av: Liza

Åh vilka härliga bilder! =D

2008-10-15 @ 10:52:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0