2 Oktober 01.59

Vi är på Jägersro nu, har lastat av hästarna. Packat ur alla Linn & Peppe grejer från lastbilen eftersom dom lyxnissarna bara har två timmar hem i morgon! ; )

Själv blir vi nog inte i Skråmsta förens på eftermiddagen. Gunnar har lite hästar han ska hämta upp längst vägen.

Vi tvåbenta ska städa husbilen innan alla är riktigt nöjda.

Mina medresenärer säger att jag ser samanbiten ut? Det uttrycket beror mycket på hemlängtan. Längtar till att få vara lite ifred, att vara så tajt med så mycket folk under en sådan intensiv period är jobbigt, tycker i alla fall jag.

God natt! Syns på Hallandsritten!

Nu är nämligen min EM rapportering slut!
Tack till alla som läst och speciellt tack till Alexandra, utan dig skulle det aldrig blivit någon blogg! Tack!

Kraam Frida

Kommentarer
Postat av: Lisa

TACK Frida för en sån bra uppdatering, det har varit jättekul och spännande att få läsa!

Så snälla tänk över att starta en egen blogg, vore såå kul!! =)

2008-10-02 @ 11:03:44
Postat av: Nina, Kedjeåsen

Tack för att vi fick följa er på äventyret och vad stolta vi här i Karlskoga är över alla era insatser.

2008-10-02 @ 11:04:24
Postat av: Carro

Frida och hela Stall FridEmm har en egen blogg (du hittar den på deras hemsida www.stallfridemm.se)!

Men kan vara svårt med internetuppkoppling att uppdatera så jag tyckte det va en kanonbra idée att Alexandra har fixat det härifrån!



Nu väntar vi på massor av foton framöver ;)

2008-10-02 @ 15:41:53
Postat av: Carro

Igen då...såg att adressen knasade sig när jag skrev här ovan, det ska vara:

www.stallfridemm.se

2008-10-02 @ 15:43:35
Postat av: Lisa

jahaaa, är det DEN frida! hihi, den sidan har jag varit inne och tittat på också! vad bra! tack!

2008-10-02 @ 17:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0