1 oktober 06.03

God morgon Sverige, nu har vi startat dagens tripp! : )

Trött? Nja, inte än!

Trodde det hade hänt något i stallet i natt. Vi sov precis utanför och jag vaknade av att nån häst slog som fan. Gick ut och kollade, men det visade sig vara några andra hästar som väsnades. Våra stod och sov allihop! Så söta så!
: )

Sundbergs och Bobergs skulle sova några timmar till och sen köra i kapp oss.

Märkte i går när jag läste gammla sms att jag skrivit mycket om mat på senaste tiden. Kan bero på att hemlängtan är stoor? Längtan efter min egen säng, mina andra hästar, ordentlig mat, fräscha toaletter, mina vänner, min mamma och familj.
Vill bara hem och få berätta om allt och få vila ut efter alla spänningar som uppstår på en sådan här resa! Men i kväll är vi på Jägersro!
: )

Kram Frida

Kommentarer
Postat av: lisa

Frida, du måste skaffa en egen blogg sen =) kommer bli tråkigt att inte kunna läsa mer från dig sen!

2008-10-01 @ 13:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0