Motivation???

Är det någon mer än jag som har annat att göra på fritiden än att rida o vara i stallet ?

Spelar ju innebandy och rider och känner inte att motivationen räcker till.. inte tillbåda! Så självklart har jag dragit ner på innebandyn, spelar när jag har tid och när jag redan har ridit. Får väl se hur ofta man kan spela.. Hur orkar/hinner man?????

Igår var jag ute och red på kvällen när det snöade och det var så otroligt roligt. Hade självklart pannlampan och Barre njöt verkligen, hade nog fått någon köldknäpp för han hade lika roligt som jag öronen framåt hela tiden och travade på friskt och framåt och gallopperade jätte glatt. Underbart med snö... tror jag har en "vinterhäst" =)

På torsdag kommer ( Maria) equit. ska kolla igenom Barrax så han är okej... Förra gången var hans manke lite förskjuten så han var spänd i bröstmusklerna och när jag spände sadelgjorden så var han irriterad. Han hade ont.. Men det försvann, men har kommit tillbaka lite så vill kolla han igen så det inte blir värre.

Måste försöka komma igång och åka tillridhuset ordentligt, men det är ju verkligen inte så roligt.. =/ absolut inte nu när jag har min lampa...




081109-7.jpg (128920 bytes)

Min fina pojke.... =)



/Alex

Kommentarer
Postat av: Anette i Väse

Hm, innebandy verkar vara en farlig sport...

2008-11-26 @ 05:59:45
URL: http://stallanette.se
Postat av: Alexandra

haha det är de inte om man vet vad man gör.. o det vet inte jag tyvärr.... =)

2008-11-26 @ 22:04:29
Postat av: Faster Ingela

Hej!! Vilket fint kort på dig och Barrax :-) Ni passar så bra i blått hihi.. Kram kram från faster Ingela

2008-12-03 @ 16:27:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0