En helt ny värld! =)

Nu när vintern verkar stå inför dörren så är det mörkt och kallt. I onsdags broddade jag barrax och igår red vi första turen med dom på vinterväglag.. Men jag använder "elit" brodd om ni vet vad det är??

wpe29.jpg (6369 bytes)

Dom är väldigt hårda och hållbara när dom väl är inslitna, men nu när alla är nya blir det lite halt innan dom används lite... ! så vi skrittade bara..

Men till det roligaste av allt hör det till att jag köpt en JÄTTE bra pannlampa med hel och halv ljus =) "Silva" heter den.. kanon bra.. men det sved i plånboken men ack så bra! Barrax älska den...
Så nu såg vi allt allt allt.. mer och vara rädd för men mycket trevligare. Denna kommer ge mig inspiration i vinter! =P

Kram Alex


Kommentarer
Postat av: Carro

Vilken modell har du köpt?

Har en Silva L1 men tycker den ger för lite ljus så jag försöker hitta något som är snäppet bättre...

2008-11-21 @ 11:08:54
URL: http://www.stallcrescam.se
Postat av: Alexandra



Carro:

info.php?productsid=138" rel="nofollow">http://www.maxpuls.se/productinfo.php?productsid=138

den har ja.. jag är nöjd! =)

2008-11-21 @ 20:53:06
Postat av: Carro

Det va en sån jag tittat på faktiskt :) toppen att kunna få en recension!

Då blir det att gräva i plåboken då hehe

2008-11-22 @ 10:04:19
URL: http://www.stallcrescam.se
Postat av: Alexandra

du får gräva djupt! =)

2008-11-22 @ 21:43:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0