Maj månad...

Hej!

Underbart att man känner att sommaren är påväg hit!! Men idag har det verkligen REGNAT! ojojoj.. dock ändå varmt i luften.

Igår så var jag och köpte en ny bil, eller ja inte en NY utan en ny för mig! En v70 disel, svart! Så det känns bättre, automat så den är nog skön att dra hästarna med. Så nu har dom en ny att söla vatten och dräggla på i sommar.

Imorgon så ska jag ner till Kristinehamn och rida med sara en sväng! Dock en bestämt vilken häst som får följa med.. Så vi har bytt däck på hästkärran till sommar däck nu på kvällen! Så premiär turen för någon av dom.

Sobra och jag ska rida Hökenåsritten nästa helg, ska bli jätte roligt! Går och tänker och funderar hela dagarna, så man är ej riktigt kontaktbar. =) Mamma & Anne ska vara mina "Nissar" så det går nog bra det!  Rutinerade rävar! hahaha... =P
Funderar på vad dom ska få till matsäck? hmm... Har ni några goda, enkla och mättande förslag! För jag vet hur det är att stressa hela dagen så maten är jätte viktig för Nissarna!

Mamma och jag var ute och åkte lite här om dagen och såg denna vid vägkanten! hon/han hade en kompis också, men den fastnade knappt på bilden, lite bara..

327736-87

Den fällde hår tror jag, lite tussig!!

Ni får en bonus bild på min katt Chili !! =)

327736-86


Nu är det dags för sängen!!

Kram Alex




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0