Galet väder?

I dag har Sobra och jag varit ute på en tur på ca. 1 tim, det var en mental träning för det regnade ganska rejält hela tiden!

Men hör och häpna ganska direkt efter att vi kom tillbaka till stallet så började det att snöa stora blöta snöflingor, snacka om att jag blev förvånad! Jag hade hört att det skulle komma snö norrut, men trodde för mitt liv inte att det skulle komma här!

Förra lördagen var det så varmt att det var snudd på för varmt, det kan man kalla kontraster!

I morgon ska vi göra ett försök att åka till Brattforsheden för att rida, det blir jag & Sobra, Alexandra & Barrax, Karin & Nova och Anette & Doley. Men, vi får hoppas på bättre väder än idag annars blir det ingen trevlig tur!

/Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0