Träningsritt!

Hej svejs!

I dag har vi varit i Kristinehamn på träningsritt som familjen Söderström annordnade med bravur! Tusen tack till er! : ) Det var extra kul för det var stor uppslutning och det är alltid roligt för både arrangören och deltagarna? Lite nya människor som vi inte kände igen, men som förhoppningsvis får upp ögonen för diciplinen DISTANS!

Camilla & Sobra:
Jag och Sobra red 2,5 mil med en genomsnitts hastighet på 13,5 km/h. Sobra var pigg och framåt, men matte är lite ringrostig! ; ) Jag är med andra ord sliten efter 2,5 mil, och jag som red 8 mil i sommras och var inte tröttare än vad jag är nu? Bara att lägga sig i hårdträning! ; )
 
Alexandra & Barrax:
Barrax & Jag red 1,5 mil i lungt tempo 10 km/h. Han var lite tokig i början, hoppade och studsade i början, tyvärr så var vi sist med att göra iordning hästarna så jag hann ej skritta runt något innan det bar av så han var väldigt taggad!! =/ men det släppte inte långt efter starten!! Sen var han KANON att rida!
Jag är nöjd med dagen iaf!!

Tack Anette att ni höll mig sällskap när Mamma och Sobra red iväg!! :)

/Camilla & Alexandra

         

         

         


Kommentarer
Postat av: Sara

hahahaha vilken rolig bild på mig, ser inte alls speciellt lycklig ut :D fast det va jag.. det va riktigt kul i söndags... ska ni va med på nästa??? Hoppas det va ok at jag red ifrån er sen.. Affe behövde trava av sig lite i sitt eget tempo. :D Kramar

2008-03-17 @ 15:20:20
URL: http://Lilladamberg.blogg.se
Postat av: Anette i Väse

Såklart man hjälper till om man kan.
Jag har ju två bröder där den ena har separationsångest när de åker iväg tillsammans. Placen tror att lillebror Revisorn ska DÖ om inte Placen är med honom hela tiden. Revisorn däremot bryr sig inte ett skvatt om Placen försvinner. Han tycker säker att det kan vara skönt att slippa sin "övervakare" en stund då och då.
Ha det gott

2008-03-17 @ 20:16:59
URL: http://stallanette.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0