Rolig Helg....

Halloj...


I helgen som varit så åkte vi till Staffan tidigt på lördag morgon! Båda hästarna fick följa med! Dagens tema var Extreriör, Träning & Hållbarhet! Jätte intressant!!! =) ville inte åka hem..
Staffan tittade på de hästar som var med (7 st) och bedömde dom.

Båda våra hästar var bra och trevliga! Hull, musklade, bra lynne osv. jätte kul och höra att den tid man lägger ner verkligen är rätt!! =) så vi är nöjda!!


Igår var vi till ridhuset och red för det regnade så! usch.. Barrax går verkligen trevligt och det är en fröjd att rida honom.. Känns som om vi har ridit ihop oss nu ... =) men har lite bus för sig ibland... men det är väl okej när man är 5 år.!

Sobra och jag kom nyss in från en tur, blev 1,5 mil i regn. Fast bra träning det med! Men nu minsan skiner SOLEN! hmm.. typiskt.
Fast jag känner mig mer hurtig när vi red när det regnade!! =)


Lägger in några bilder från helgen!! Klicka för Större!


                 

Barrax visas!                             Lite rund om magen ser de ut som...*haha*


                                  


Fina Sobra..      


/ Alexandra


Kommentarer
Postat av: Anette i Väse

Hej
Vad kul ni verkar ha haft hos Staffan. Skönt att höra att era hästar var i gott skick och var fina. Fast eg. visste jag det innan.
Har nog inte tackat er för att ni ställde upp och visade era sadlar hemma hos mig.
Ha det gott, vi kanske ses på träningen på söndag?

2008-03-10 @ 16:12:47
Postat av: Alex

Det är lungt vet du!! =) joo.... vi har planerat att åka till k hamn på söndag!!

2008-03-10 @ 18:01:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0