Gimmick åkte...

Igår åkte Gimmick till Ingela B , hon ska ha honom i sommar för betäckning och starta honom några tävlingar om allt flyter på och de passar ihop! Roligt! men det var allt med en tår i ögat =(  som jag och Anne åkte därifrån efter att ha lämnat honom och spanat in alla hästarna på gården (vilket var en hel hög!).
Träffade Gimmicks Mamma, Galadriel! SÅ fin hon var och jätte gosig!!

Idag har jag varit ute med båda hästar på en tur i fina solskenet! mysigt.... Barrax gick jätte fint =)
Imorgon ska erica, sara d och jag åka till ridhuset, tror det får bli sobra som följer med!! hon behöver mjukas upp lite tror jag!!

Ska bli roligt att åka till Staffan på lördag och höra vad han har att säga och titta på de andras hästar också! trevligt.. Väldigt nyttigt för Barrax att komma ut på ett nytt ställe!


Ha det bra i solvädret!  =)

Alexandra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0