Dåligt av oss...

Lite dåligt samvete över denna dåliga uppdatering som dessa TVÅ latmaskar lider av som ska skriva lite här!!! =)

Händer dock ej så mycket , mest ute och rider i skog och mark. Fast i helgen som kommer har frida träningsritt igen, så denna gång ska Barrax sköta sig bättre!
Även Barrax har drabbats av denna konstiga varelse "latmasken" så jag får be han i varje steg att detta ÄR faktiskt roligt!! =) Tror det beror på pälsfällningen som råder nu!

Hoppas att det ska bli vår nu så vi får sko med sommar skor nästa gång! vill ej ha broddat igen!! =/


image63


Denna bild är från gotland, Hoburgsritten. Den vill jag rida med Barrax någon gång! Ser underbart ut!!



Mvh Alexandra 


Kommentarer
Postat av: Anette i Väse

Ang. latmaskar.
Här på Sund är vi 4 stora, en liten avlång samt två tvåbenta för tillfället.
Bara den här f****de snön försvinner,så kanske latmasken försvinner också.
Annars har jag hört att ett äpple kan locka bort den...hi,hi

2008-03-26 @ 22:20:37
URL: http://stallanette.se
Postat av: Alex

haha.. jag ska nog testa det!! =)

2008-03-27 @ 10:30:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0