Semester snart..

Idag har jag o Barrax varit på en liten tur nu i kvällningen! men inte allt förlång. för imorn gör jag sista dagen innan semestern o de känns kanon skönt ! !

Håller även på att packar och flyttar saker, då vi byter stall. Ännu är bara sakerna flyttade, ej hästarna..så jag ska passa på att rida vägarna vi har här som är bra innan vi flyttar nu.
Tror hästarna kommer ha tröttnat på mig innan semester är slut.. för man får ju så mycket tid över.
Ska verkligen lägga mycket energi på att få Barrax att bli mer lätt skodd. För det är så jobbigt när han krånglar.!

Nej, nu blir det sängen..


Bild från turen förut..



Han är så fin tycker jag..

Kramar Alexandra


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hej..

Hans skavsår sitter på magen strax bakom armbågen. Sadeljordstunneln som jag har är inte speciellt ny och fräsh och åker åt sidan när jag rider så skinnet på sadeljorden kommer mot precis där. Och det är det som skaver. men nu har jag investerat en ny RIKTIG fårskinns tunnel och en ny sadeljord som är längre och har mer yta för spännena så de inte hamnar ovanför och så är den i tyg.. hoppas på bättra lycka från och med nu. skavsåret uppkomm ju allra först av puslmätaren på A9 ritten.



Hoppas ni får det mysigt och kul på skagern runt. Hade varit mysigt att vara med men det är för nära sydnärke. Tyvärr..





Kramar Sara

2008-06-18 @ 15:22:01
URL: http://arabianflame.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0