Flytt..

Nu har hästarna bytt stall. Dom står nu nere vid Karlstorp (Annie har sina hästar där, samt Karin med sin Nova).
Barrax och Sobra tog flytten väldigt smidigt och dom bara äter och äter i sin nya hage! Tror dom är nöjda så länge dom har varandra.

Till helgen ska jag, mamma och pappa åka till ullared på fredagen!
Barrax har skrivit en liten önskelista på det han var sugen på! =P Blir bara en tur över dagen för sen på Lördag ska vi och ett glatt gäng rida Skagen runt!
Ska bli jätte mysigt, med övernattning och middag på lördag kväll.
Barrax får stanna hemma för jag ska rida Carros ena häst Nariaat.  http://www.stallcrescam.se/  .

Ska bli ett roligt äventyr..!

Och imorgon ska jag på kurs, Team Värmlands ungdomssattsning. Det var 3-4 tillfällen där det kommer föreläsare om ex. kost, träning, team utbildning mm. Ska bli roligt!
Får berätta mer om det imorgon när jag kommer hem!


Nu blir det sängen!

Kram Alexandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0