Blandat!

Hej svejs!
Sobra känns fin och pigg efter A9-ritten! Under helgen nu har vi varit ute på tur både lördag & söndag. Det har varit mycket skog så det har gått i snigelfart, men mysigt och trevligt!
Idag när Alex & Barrax var med så var Sobra nästan skraj för sig själv, så till slut blev jag så trött på henne att jag knöt min tröja över hennes huvud! : O

Snopen Sobra som undrar vad som hände?

Snacka om att hon blev förvånad och även jag blev det när hon svarade på mina hjälper gick framåt! Vi till och med travade i lagom tempo med tröjan över huvudet! En till som blev förvånad var Barrax, han funderade på vilken planet den varelsen kom ifrån som helt plötsligt var där brevid honom! ; )

Vi har lite svårt att få till det med tävlingar i år, den här säsongen har varit svår att planera!
Så, nu har ett frö såtts hos distansvännerna i Värmland om att vi ska försöka att rida Skagen runt tillsamans, Länk. Planen är att rida den på två dagar med en övernattning så att vi även kan träffas och umgås med varandra under lugnare former än vad det blir på tävlingar och möten som oftast är fokuserade på en viss sak.
Hoppas bara att vi nu hittar ett datum som kan passa så många som möjligt?
/Camilla

Kommentarer
Postat av: Anette i Väse

Jag kan kolla imorgon var det är ledigt. Tänk så kul det kan bli!

Klart att Bus Barrax undrade över Sobra...så snäll hon är.

2008-06-15 @ 21:00:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0