Bilder från Skagern runt!

Hej igen!
Jag har fixat med bilderna från Skagern runt, men får inte ut dom på webben på vanligt vis? Så jag gör så här så länge, klicka på länken. Skagern runt!


Sobra har fått en lillebror, han heter Burning Love x. Han är anglo och är efter Tiger Bill xx och undan Soza ox. GRATTIS till Inger Lindegren som är Sobras uppfödare!

Till helgen är det dags för Sydnärkeritten där Alexandra & Barrax ska vara med på PP 30 km. : )

Nu börjar det dra ihop sig för Rimboritten som är den 26/7, lite fjärilar i magen börjar det allt att komma nu! ; )
På Rimboritten så är det lag-SM över 100 km. Det är tänkt att FRS ska delta med ett lag, vi är i dagsläget fem stycken som är aktuella och jag och Sobra är en av dom. Vi får se om vi blir en av de fyra som ska representera laget?

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Carro

Vilka fina bilder från Skagen :) Längtar redan tillbaka!

Va lite snabb förut och svara i min blogg men du kanske kunde ta med sadeln till Sydnärke? Ska dit me Lena och Malin nämligen.



Ang. pris på box på rimbo så beror det på vart man får stallplats men jag ska ringa Addi nu :)

2008-07-02 @ 16:28:24
Postat av: Anette i Väse

Vilken fin unge! Mamman var ju lik Sobra också. Tänk när den dagen kommer...små fötter av en lillsobra, kan ju bara bli "Såbra"!

Kanon bilder från Skagern. Det vid vattnet såg ju ut som ett vykort.

Längtar till nästa år, ska bli skoj om vi blir ännu fler då.

Ha det gott

2008-07-02 @ 20:56:24
URL: http://stallanette.se
Postat av: Emilia Persson

Hej! Vad heter Sobras mamma och pappa ? Min sköthäst heter Teba som har en syster som heter Sobra. (e:Damocles u:Seeboa) /Emilia

2008-09-30 @ 14:04:04
URL: http://www.freewebs.com/lansjarvsstallklubb
Postat av: Camilla Norberg

Hej Emilia!

Sobra är e: Elcatero, u: Soza, ue: Glaz.

Sobra heter egentligen El Sobra ox, så det är inte den Sobra du söker.

Jag sökte på SAHF sida och fan en Sobra och antagligen är det din sköthästs syster? registratur/Stamtavla/main1.asp?Nr=25698" rel="nofollow">http://www.sahf.se/ARABregistratur/Stamtavla/main1.asp?Nr=25698

/Camilla

2008-09-30 @ 22:36:03
URL: http://web.telia.com/~u55016764/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0