Soligt & nice....

Igår var Sarah & Jag ute och red en sväng.
Allt kändes kanon och avslappnat när Barrax  drog in åt en annan väg och gick omkull, dock var det lite snö som tog emot fallet. jag hamnade på halsen. Men han reste sig upp o kastade mig tillbaka i sadeln!! Han knappt reagera på att han svängde.... inge bra! men allt gick bra med han! Fast jag fick väldigt ont i ryggen så skrittade bara idag!! aj aj...

Så hoppas de försvinner snart alltså, hade tänkt rida sobra också men den tanken släppte jag ganska fort tyvärr....

Ska bli skoj med galan i helgen också!

Sobra fick sina framskor fast satta igen så nu går de rida igen iaf!!


Hade fint i solskenet!!!

Chili min Kisse får vara med idag!!





Såhär tillbringar han alla dagar,framför brasan.. hehe





/alex 


Kommentarer
Postat av: Anette i Väse

Alex, hoppas du blir bättre i ryggen. Inget att leka med så ta det så lungt du kan. Det var ju tur att du inte kom under honom! Förhoppningsvis kanske han vart lite skraj själv också och tar det lite försiktigare hädanefter. Kan tänka mig att han vart paff när han trillade.
Smågrabbar är ju tuffast, störst och bäst (tror dom).
Visst var det ett underbart väder igår. Det känns att det går åt rätt håll.
Ha det gott och hälsa Bus-Barrax att han håller sig i skinnet!

2008-02-12 @ 06:33:34
URL: http://stallanette.se
Postat av: Alex

haha.. jo han tycker han kan o vet allt!! haha.. joo, de kunde allt gått värre, så peppar peppar!!!

Desamma... hälsa kusarna!

2008-02-13 @ 12:34:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0