JulBord Vs Uteritt i regn och storm..

Halloj!!

Idag har jag jobbat till halv 7!
Men har hela dagen gått och bestämt mig för att jag skulle rida så när jag slutat och åkte till stallet började det ösa ner regn..=(

Men men, vrång som man är så tjatade jag på stallkompisarna Jenny och Karin så dom blev med och sen följde även Louise med på Sobra!
Så vi var fyra som gav oss iväg i regnet, mörkret och blåsten... =)
Men med min pannlampa så blev det roligt!! dom blev lite irriterade när jag kollade ut i skogen ibland och det blev mörkt på vägen *hehehehe*

Men till råga på allt när vi är ute och rider så slog mig tanken att medans vi är ute i BUSvädret sitter mamma och äter Julbord.. mmm vad gott.. hihi, men hästnörd som man är så rider vi en lördag kväll.. =)
Kom hem halv tio..

Imorgon är det 4:e ADVENT! shit vad fort tiden går..

Kramar Alex


Kommentarer
Postat av: Camilla

Ni är så duktiga så och lite envis och speciell måste man vara om man håller på med hästar, speciellt distans!

Julbordet var gott! ;)

Perfekt att sitta i värmen och äta julbord och samtidigt få hästen motionerad, tack Louise!

Camilla/Mamma

2008-12-21 @ 09:58:58
URL: http://web.telia.com/~u55016764/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0