Billingeritten 2008!

Hej svejs!

Nu är vi på väg hem från Billingeritten! Dagens resultat blev, 3:e placering i T80 km och DM-2 för Värmland.
Nöjda & belåtna är vi naturligtvis med dagen resultat! :)


Camilla & Sobra, Frida & Cadam och Emma & Ohio vid prisutdelningen.

I dag så har jag antagligen skapat en tradition för mig och Sobra på Billingeritten, för andra året i rad så gör jag en avramling/avsittning! =0
Förra året så red jag in i en gren som slog mig ur sadeln och idag gjorde Sobra en sådan där studdsinbromsning inför något som i hennes ögon var farligt och det fick mig också ur sadeln. Men Sobra är så klok att vid bägge dessa tillfällena så har hon i princip stått still när matte där upe på ryggen av någon underlig andledning är på väg ur sadeln! ;)

Det gick bra för många Värmlandsryttare idag, i T80 km så var det fyra FRS ryttare av sex placerade. Inte dåligt! :))

Tack till Alexandra, Tommy & Louise som har varit  groomar och bidragit till teamets framgångar idag!


Sobra, Camilla & Alexandra vid groomning,

/Camilla

Kommentarer
Postat av: Carro

Grattis till placeringarna!

2008-08-17 @ 20:05:13
URL: http://www.stallcrescam.se
Postat av: Sandra

Ännu ett grattis till placeringen på Billinge:-D



Mvh Sandra

2008-08-18 @ 10:02:23
URL: http://www.meadowmint.se
Postat av: Camilla Norberg

Carro & Sandra, tack så mycket för gratulationerna!

Jättegrattis till er också som lyckades genomföra och bli godkända fast ni hade det kämpigt stundtals! ;)

/Camilla

2008-08-18 @ 14:39:42
Postat av: Josefin Svensson

Stort grattis till placeringen!

2008-08-18 @ 19:14:19
URL: http://web.comhem.se/williamox

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0