HEA-ritten -08

Igår var det Hea ritten nere på A-9 i Kristinehamn!

Barrax gick en PP på 20 km. Starten gick 11.30 så detta betydde Sov morgon! Vi åkte 8,20 vilket är jätte sent om man jämför med vad man är van vid!! =P


Starten gick och Barrax skötte sig kanon hela vägen, men det blev lite varmt så det blev att plocka av sig jackan till t-shirt. Erica frös o jag svettades. =)

Erica fanns på alla ställen jag ville och en utöver det, så det var kanon. *Thanks!*
Han var duktig på att dricka och äta, fast det var lite svårt med bett. Skötte sig kanon hos veterinären.

Jag är jätte nöjd och stolt över han. Inga problem alls att ha med Barrax på tävlingar. =) Så nu hänger det en rosett på hans box!


Hoppas det håller i sig för detta är bara början på vad jag hoppas blir en lång resa!


/ En jätte stolt Alexandra


image80


Kommentarer
Postat av: Anne Karlsson

GRATTIS till en lyckad debut inom distansen med Barrax! Jättekul att se hur lugn och skötsam han var ... lovar gott inför framtiden!
Kram
Anne

2008-04-21 @ 11:31:42
URL: http://www.gimmickarabians.se
Postat av: Alexandra

Tack Anne!! =)han var jätte lugn hela tiden... blev otroligt förvånad! Kram

2008-04-22 @ 15:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0