Helgens ridturer!

Hejsan!

Har verkligen varit ett underbart väder i helgen!

Tog med mig kompisarna ut på en sväng. ( Vicky rider sobra och Erica har med sin "mia" syns tyvärr lite dåligt på bilderna ) Barrax tyckte det var jätte skoj =) och Sobra är inte den som inte hänger på när det blir lite bus =) ,men Mia däremot tar allt med ro och stressar inte upp sig!
Red upp för "vattentorns backen" en backe som är brant så dom fick upp pulsen lite! Alltid lika roligt.

Erica var med ut en tur för några helger sen också, då fick man höra komentaren att " Jag förstår inte riktigt vad som är roligt med att rida såhär långt nästan varje ridtur =)" Erica är mer intresserad av hoppning än mil efter mil i skogen. Roligt och se att man är så olika för jag gillar inte riktigt att hoppa, allt över marknivå är lite läskigt! =) 
Men med detta trevliga sällskap har man aldrig tråkigt!!!

Nu ska jag gå och ge Chili (min kisse katt) lite mat för han har tittat på mig länge nu!

Om ni vill se bilderna nedan lite större så får man klicka på dom och sedan klicka igen för att få dom mindre!

Hoppas ni inte har sprungit på allt för många spöken under denna helg! *Haha* 

Hörs snart igen! Kram alex




              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0