****Nytt år....****

Sitter här och ska snart åka till jobbet! =( hela kvällen jobbar man...

Alltid när det är nyårs afton så sitter man och tänker på allt som varit och kommer att ske nästa år.
 
Det som har varit bäst detta år MÅSTE ju vara att Barrax kom till oss! =)  Är det bästa beslut jag tagit någon gång att köpa han!
Men när jag tänker efter faktiskt så måste Barrax dela första platsen med Sobra som i våra ögon har visat framfötterna på 8 :a mil och gjort det på ett bra sätt!
Ska bli roligt och se vad hon kan klara nästa år! =) våran "lilla" tjej....

Ska bli jätte spännande med alla roliga möten, distansgalan, ritter och tävlingar som kommer! Det som gör allt ännu mer roligt är ALLA trevliga människor som finns inom distansen! Möts alltid av ett glatt humör när man kommer någon stans!
Tack för att ni gör det roliga så roligt!!! =P



Jag (alex) vill gärna tacka min Mamma och Anne för att ni finns!!! Tack!! Vad gjorde jag utan er *haha*


Lycka till nu med det nya året!

Vi syns på distansbanorna!!

GOTT NYTT ÅR!!!!

/ Alex & Camilla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0