Äntligen...

NU är min nya sadel hemma! =) 
Var och hämta den igår mellan Nora och Lindesberg hos Margita! Tog även en tur förbi örebro och "Till Häst"
Pappa var dock ej lika road av den affären efter ca 5 min *haha*

Har väntat i ett  X antal veckor!  Den är så fin så fin! En ST comfort.. Kommer bli jätte skönt och rida i den, var tvungen och ta en liten skritt tur i mörkret nu, kom nyss hem ...
Fast Barrax tyckte det var lite små konstigt och rida i mörkret, förstod nog ej varför riktigt! ? =)

Så nu har jag allt nödvändigt som behövs.. =)



Börjar känna mig lite stressad för Julklapparna, knappt köpt några! =/
Hoppas det går bättre för er!!?


Mvh Alex & "Barraxen"

Kommentarer
Postat av: Carro

Va kul att ni blev nöjda! Då blir det bilder snart då? ;)

2007-12-16 @ 21:18:09
Postat av: Alex

Ja, jätte nöjd! jo, de får jag allt klämma dit lite bilder!!! han är jätte snygg i den!! Idag red vi t mammas jobb och hälsa på!! över broar och i tunnlar!! bra träning det!!! Kram

2007-12-17 @ 15:46:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0